29 ноември , 2024, 02:57:12

News:

Sofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата модаSofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата мода
https://news.fashion.bg/article/11687/17/Sofia-Fashion-Week-2015-novata-destinacia-na-visshata-moda


ЕДИН ЕФЕКТЕН И ЕФЕКТИВЕН ТРИК

Started by apostoloff, 31 август , 2011, 04:42:45

« назад - напред »
Go Down

apostoloff

                                         ЗВЕЗДАТА


През 1930 година ,,Red Rock Cola" за първи път наема спортист за реклама на продукта си- това бил бейзболистът Бейб Рут.
Формулата се оказала успешна и от тогава насам, много фирми наемат известни личности - спортисти, певци и актьори, за да рекламират продуктите им. Някои спортисти дори печелят повече от договори за реклама, отколкото от състезания.


От Investopedia посочват 6 известни личности, които бяха избрани от големи компании и това се оказа много печеливш ход:

Майкъл Джордан

През 1984 г. Nike подписва договор с Майкъл Джордан, което се оказва най-успешната рекламна кампания в историята. Те подписват преди Джордан да започне да играе в NBA. Той току ще е излязъл от колежа и Nike му предлага 500 000 долара плюс собствена линия маратонки.
The Jordan Brand днес е дъщерна компания на Nike, която донесе печалба от 1 милиард долара за 2009 г. Тази сума представлява около 5% от всички приходи на компанията.

Мария Шарапова

Тя за първи път прикова вниманието към себе си, когато беше само на 17 години и победи Серена Уилямс във финала на Уимбълдън. Шарапова е спечелила 16 млн. долара в кариерата си от тенис и много повече от реклама.
През януари 2010 г. тя поднови контракта си с Nike, който е на стойност от 70 млн. долара за следващите 6 години. Това е най-печелившият договор за жена- спортист.
Тя е най-добре платената спортистка в света вече 7 поредни години. За 2010 г. Шарапова е заработила 25 милиона долара, докато номер 1 в тениса в момента Каролин Вознячки е спечелила 12.5 милиона.
Освен Nike, Шарапова рекламира още Canon, Motorola, Colgate, Palmolive, Prince, Tiffany и Evian.

Уилям Шатнър

Канадският актьор е рекламно лица на Priceline. Компанията бе изправена пред трудни времена след терористичните атаки от 11-ти септември, но реши да промени имиджа си, като наблегне на хотелите, вместо на самолетните пътувания. Говори се, че Шатнър е направил стотици милиони долари от сделката си с Priceline от тогава насам.

Джъстин Бийбър

Между май 2010 и май 2011 Джъстин Бийбър е спечелил 53 милиона долара. От тях 40 милиона долара са от турнето му, а 13 милиона идват от реклами и продажба на музика. Той рекламира лак за нокти One Less Lonely Girl - марка, която се продава само в Walmart. Няколко седмици след като Бийбър стана рекламно лице, лакът бе изкупен в над 3000 магазина.

Той рекламира и Proactiv, която произвежда продукти срещу акне. За тези реклами той е получил между 12 и 15 милиона долара за година. В първия ден на сделката клипът на Бийбър за Proactiv бе свален 125 000 и гледан 500 000 пъти в YouTube. Марката се рекламира и от други известни музиканти като Джесика Симпсън, Кейти Пери и Аврил Лавин.

U 2

През 2004 г. група U2 станаха рекламни лица на iPod. Продуктът бе рекламиран още от Black Eyed Peas и N.E.R.D.
72 часа след обявяването на привличането на U2 акциите на компанията достигнаха 52-седмичен пик. Сингълът на U2 Vertigo бе пуснат първо на iTunes. U2, които рядко стават рекламни лица, не са получили пари за песента, но са получили достъп до нова, по- млада публика.

Анджелина Джоли

Джоли е най-високоплатената актриса в Холивуд. По-рано тази година, в луксозната модна къща на Louis Vuitton тя стартира кампанията Core Values. Джоли ще спечели 10 милиона долара за кампанията, която ще продължи 18 месеца.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
***************

Апостол Апостолов

www.SuperAstro.net

Go Up