СЛЕД ДИАРИЯТА ИДВА РЕД НА ПРЪДНЯТА
Спомняте ли си феноменалната фраза, чутовния слогън ,,В реалността диарията е самотно занимание"?... Това, не ще и дума, е едно от върховните постижения на българския маркетинг.
Напоследък наблюдавам известно отпускане в средите на рекламистите. Те пропускат златни възможности. Визирам рекламата на медикамента ,,Еспумизам". Той, както става ясно от рекламния клип, е предназначен срещу газове. Не ми харесва обаче текстът към този клип.
Какво пречеше на рекламистите да се поучат от така успешната кампания около диарията. Как хубаво би звучало това: ,,Пръднята е неловко преживяване!" Чудничко, нали?
Или: ,,Пръднята е срамотно занимание." Още по- добре!
Цялата работа можеше да се подсили с няколко допълнителни фрази. Като например: ,,За да не се изпърдите там, където не трябва, взимайте овреме ,,Еспумизам"!"
Рекламното послание би могло да придобие дори царствен оттенък: ,,Взимайте ,,Еспузимам" и ще пърдите само тогава, когато му дойде времето!"
Спят нашите рекламисти, спят! Не си отварят очите напоследък. Крайно време е някой да им поиздърпа ушите!
Нещата могат да се видят и в малко по- различна светлина. Може пък нашите рекламисти да са се изчерпали?... Може да са стигнали предела на своите възможности?... Да не забравяме все пак великолепната турска поговорка: ,,Никой не може да пръдне по- високо от гъза си."
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ