Браво Нора! Само така! Трябва някой да им натрие носа най-накрая! Време е да покажем, че ние потребителите имаме права!
И тук ми се иска да дам един пример. Изводите ще ги оставя на вас...
В момента живея в чужбина. Миналата седмица бях на пазар в хранителен магазин от рода на "Била". Когато прибирах продуктите в багажника на колата си, съм пропуснала да сложа един кашон с минерална вода, който беше най-отдолу на количката. Открих пропуска, чак когато се прибрах у дома. Помислих си, че ако някой е намерил кашона в количката може би ще го е предал в магазина (това са, няма и 5-6 лв), та реших да се върна. Попитах в магазина, любезна служителка се свърза с някой по радиостанцията и се установи, че никой не е намерил мойта вода. И после, вместо да ми обяснява колко съм "заспала" или как това си е моя отговорност, щом не е станало на територията на магазина, а на паркинга отвън.... тя ми каза: "Ами, идете до щанда и си вземете друг кашон." По пътя обратно си мислех къде ли им е сметката на тия хора? Дали не си помислиха, че заради един кашон вода няма повече да си пазарувам от техния магазин, що ли...