17 февруари , 2020, 22:00:23

News:

Sofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата модаSofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата мода
http://news.fashion.bg/article/11687/17/Sofia-Fashion-Week-2015-novata-destinacia-na-visshata-moda


СЪКРОВЕНИТЕ ТАЙНИ НА СТРОЙНИТЕ ХОРА

Started by apostoloff, 02 юли , 2011, 14:27:05

« назад - напред »
Go Down

apostoloff


                          ОТСЛАБВАЙТЕ ЕЖЕДНЕВНО БЕЗ УСИЛИЯ


Каква е тайната на слабите, на стройните хора? На тези, които ядат каквото си поискат, без да напълняват? За тях не е важно количеството, което изяждат, а как комбинират храните и какво е цялостното им отношение към тях.
   
Слабите хора не се успокояват с храна, нито се лишават от нея като тези, които се подлагат на диети. Диетите забавят метаболизма, тялото остава гладно и започва да трупа калории за ,,черни дни". Мнозина, които се борят с излишните килограми, попадат в капана на йо-йо ефекта - гладуват, а след това се тъпчат, което означава, че свалят килограми, но после си ги връщат в повече.

За да се храните правилно, трябва да имате предвид калоричността на храните, т. е. броя калории за грам. Можете да си позволите да ядете по-големи количества нискокалорични храни, но не и големи количества висококалорични.
   
Гладът и апетитът играят основната роля в контролирането на килограмите. Полезен инструмент в това отношение е така нареченият индекс на засищане, съставен от д-р Сузан Холт от университета в Сидни, Австралия. В него за стандарт се приема белият хляб и всички останали храни се сравняват с него. Коефициентът на засищане се изчислява въз основа на времето, което ще измине след като сте изяли една храна, преди отново да изпитате глад. Най-общо казано, колкото повече фибри, протеини и вода съдържа храната, толкова по-голям ще е коефициентът и на засищане.

Ето и какъв е коефициентът на засищане при някои от най-любимите ни храни:

Задушени картофи - 232;
Бяла риба - 225;
Овесени ядки - 209;
Портокали - 202;
Ябълки - 197;
Кафяви спагети - 188;
Телешко месо - 179;
Грозде - 162;
Пълнозърнест хляб - 157;
Царевица - 154;
Яйца - 150;
Сирене - 146;
Кафяв ориз - 138;
Бял ориз - 132;
Солени бисквити - 127;
Бели спагети - 119;
Корнфлейкс - 118;
Банани - 118;
Житни растения - 116;
Пържени картофи - 116;
Бял хляб - 100;
Сладолед - 96;
Кисело мляко - 88;
Фъстъци - 84;
Поничка - 68;
Кекс - 65;
Кроасан - 47.
   
Ако искате да се храните нормално и едновременно с това да губите тегло, помислете над тази таблица и си съставете едно разумно дневно меню! А след две седмици ще са ви необходими дрехи с един размер по-малки...

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
***************

Апостол Апостолов

www.SuperAstro.net

dool

глупости ... слабите хора ядат дори повече от пълните. пълните се ограничават, мислейки че по този начин ще отслабнат. всичко опира до метаболизма и самия организъм

dim

Как ще са глупости, като се обяснява точно ,че като стресираш организма с глад, след това той има склонност да "складира", защото очаква друг "сух" период. ;)


kamelia_ivanov

Наистина добра ! и на мен ми хареса:)

menotar

Наистина много интересно

Go Up