21 май , 2019, 13:32:33

News:

Sofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата модаSofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата мода
http://news.fashion.bg/article/11687/17/Sofia-Fashion-Week-2015-novata-destinacia-na-visshata-moda


Ти си това, което ядеш...

Started by apostoloff, 01 юни , 2009, 06:24:05

« назад - напред »
Go Down

apostoloff

                      КАК ДА УДЪЛЖИМ ЖИВОТА СИ

Всеки иска да знае тайната на вечната младост. Тя като че ли се крие в древната максима: ,,Ти си това, което ядеш!"
Предлагам ви поредния списък на храни, които със сигурност ще удължат вашия живот.
1. Шоколад и какао
Какаото е много богато на флавоноиди, които укрепват стените на кръвоносните съдове.
То предотвратява възникването на сърдечно-съдови заболявания, диабет от втори тип, проблеми с бъбреците и старческо слабоумие.
2. Боровинки
Броят на изследванията, доказващи ползата от боровинките, все повече расте. Веществата в тях, понижават нивото на възпалителните и окислителните процеси, които в крайна сметка водят до недостиг на памет и влошаване на моторните функции.
3. Риба
В нея се съдържа голямо количество омега -3 ненаситени мастни киселини, които предотвратяват образуването на холестеролните плаки върху стените на кръвоносните съдове.
4. Ядки
В тях се съдържа голямо количество ненаситени мазнини, които са много полезни за нормалната работа на сърцето. Ядките са и концентриран източник на витамини, минерали и аминокиселини. Според някои изчисления всекидневната употреба на ядки увеличава средно живот с 2- 3 години.
5. Вино
Умерената употреба на червено вино защитава организма от сърдечно-съдови заболявания, диабет и загуба на паметта. Според учените, всички алкохолни напитки притежават подобни свойства, но те препоръчват най- вече червеното вино. То съдържа ресвератрол - компонент, който активизира работата на гените, забавящи процесите на стареене.
6. Зехтин
Преди почти половин век бе научно доказано, че мононенаситените мазнини (които се съдържат и в зехтина), помагат в борбата със сърдечно-съдовите заболявания и намаляват риска от рак. Съвременните изследвания показват, че зехтинът съдържа и полифеноли - антиоксиданти, които възпрепятстват възникването на различни възрастови заболявания.
7. Кисело мляко
Въпреки че антиейджинг свойствата на киселото мляко все още не са напълно доказани, то безспорно съдържа много калций, който предпазва от остеопороза, както и "добри" бактерии, способстващи за нормалното функциониране на стомашно-чревния тракт.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ


***************

Апостол Апостолов

www.SuperAstro.net

Go Up