28 март , 2024, 21:56:22

News:

Sofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата модаSofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата мода
https://news.fashion.bg/article/11687/17/Sofia-Fashion-Week-2015-novata-destinacia-na-visshata-moda


Re: Bobo Zander

Started by Бончо, 30 юни , 2006, 15:44:38

« назад - напред »
Go Down

Бончо

Интересно, имат си сайт http://www.bobozander.com/, чичо гугъл информацията която дава е повече на български. Май се получава нещо като fashion.bg. Сайта е български спонсорира се от камари за мода и не знам си кво, а излиза, че е англииски щото е качен сигурно на безплатен хост, без DNS поддръжка и използва сървар за безплатна DNS регистрация в Англия. Определено рекламата им идва в повече.

Още по въпроса с изкуствения имидж и формирането на масов вкус може да се прочете и тук: http://underpear.gyuvetch.bg/articles/pirates.htm


Patriot in Fashion

 Странно.....успях да обходя софийските улици и по специално адресите на които трябва да има магазини на въпросната марка, но....
не ги видях. А вече е месец ЮЛИ.

Eлена

Преди малко повече от година в русенските регионални вестници се появи статия ,че това ще е търговската марка на Аристон С , с която изделията им ще се продават на българския и международния пазар ....


Райна

Мили хора,
в това че марката създава "митичност" няма нищо лошо. тава е просто подход да навлезеш в определен пазарен сегмент.
хората искат да правят нещо хубаво, а не да произвеждат дрехи, които се продават за 10 лева.
а, за да се продават на различна цена, трябва да се създаде "мит", че са произведени някъде, където се твори мода. защото българина не може да повярва, че в БГ нещо може да се направи, както трябва. и ако тези хора от русе успеят с качество и дизайн да постигнат нещо, да ги оставим да работят. никой, никого не ограбва. не зная дали някой от вас е правил сметка, че само за да направиш модела и кройките на една дреха, може да отидеш на стойност, измерена почти в четири цифри. Като направиш петдесет бройки, как да продаваш тази дреха за 10 лева. Нали освен дизайн там има материали и още труд.
Идеята на Бобо З. не е лоша и заслужава адмирации. Но, както винаги у нас, нещо в комуникацията с публиката е изтекло и ето елена в предишния постинг ни съобщава новината. И така доста пари, хвърлени за промоция отиват на вятъра.
Следя постингите на някои колеги и виждам, че са доста напреднали в тяхната област. Тук обаче ги намерих малко неподготвени...

Райна

Patriot in Fashion

Мила Райна,
Напълно съм съгласен за това което казваш за "митичността", но все пак създаването на митичност не би трябвало да се прави с откровени лъжи или може да се направи ,но всичко трябва да влезе с гриф "платена публикация" тогава публикувай и тиражирай каквото ти сърце иска.
Защото 2 сезона по-късно, "митичноста" е разбита на пух и прах....и публиката е отегчена.
Защото не вижда идеи и  най-вече шумно рекламираните продукти, и "митичноста" се оказва най-кухото нещо...
Иначе всичко е една хубава теория която вървай ми тази фирма последна ще осъществи.

Иначе адмирации за това че си наясно как стоят нещата "в кухнята"....

Явно си човек който се занимава с мода или има големи интереси в тази област.
Ще се радвам да комуникираме.
Пиши!

SP

da Elena, prava si..az sm ot Ruse i znam sus sigurnost 4e statiqta e bila vqrna..


Patriot in Fashion

 Браво Бончо, добро попадение...
Интересна новина която задължително трябва да бъде подложена на коментар.

 1. Значи към "30% ръст" прибавям една доста голяма въпросителна, аз лично смятам и от информацията която имам, че генерират доста негативизъм и отлив от марките си.

 2. Така.....следва "поп певицата ЛиЛана" мисля че е носителка на доста съмнителни стойности относно генерирането на по-високи продажби, смятам че едно напълно неизвестно лице би свършило по добра работа. Съмнява ме и въпросната аудитория да предпочете точно тези дрехи.

 3. Ха-ха ..... следва разработването на пазара.... е това наистина ми е смешно.....много ме съмнява във въпросната фирма да има специалист който да се занимава с брандовете на фирмата.
 Уважаеми господа собственици и управители, успешен бранд се прави когато предлага пълната гама облекла + аксесоари, а не само това дето можем да си го направим в нашия цех.

 4. Е това си го оставих за десерт.....гръмкия израз "дизайнерско студио" леле-мале.....Някой да е чувал за дизайнерско студио състоящо се от един човек занимаващ се с 3 (три) бранда? Защото тяхното е точно такова.
От доста време се върти обявата им в Jobs.bg ама нещо не им се отдава на намерят персонал.......

Защо ли?

Сега за всички които биха ме обвинили в някъкъв вид пристрастие, мисля да заявя че възнамерявам да пусна постове за всички рекламирани и нечак до там рекламирани брандове в България, където всеки да каже своето мнение.


Бончо

Ха-ха ..... следва разработването на пазара.... е това наистина ми е смешно.....много ме съмнява във въпросната фирма да има специалист който да се занимава с брандовете на фирмата.

Отчети факта, че е българска фирма, и тя като всички други избира измежду тези "специалисти" които и се предлагат.

Какво да говорим, след като специалистите съветват, че трябва да се създава митичност като се рекламира българска марка за чужда?


Райна

Русе, България - Безработица - що е то ? В този град, който в момента е център но модата в България няма нито дизайнери или бранд мениджъри, нито маркетинг мениджъри, нито шивачки. Не зная как ще се развива този град за в бъдеще. На една обява за среден управленски кадър се отзовават максимум трима души, от които единия не става, втория се отказва, третия е спасителния пояс...но може да се окаже с дупка.
Какво ще кажете за форум на живо в Русе по време на дните на модата на 23 и 24 септември. Може да се организира в някое кафе.

Райна

Райна

Драги Patriot,
Когато някой друг е публикувал за теб - това е публикация или publicity. Ако не си го излъгал ти и ако не ти пречи на имиджа - остави го да си пише. Между другото не е лесно да накараш някой друг да пише за теб, а това е добър маркетинг.
Не знам дали е било режисирана работа или невинна статия.
Но си прав, че не трябва да има пробойни. Една такава маркетинг кампания струва десетки хиляди левове. Нека да оставим тези, които правят подобни кампании да си ги развиват, тали са Б.З. или Кензол.
Нали все пак трябва да изкараме някой лев от съвети към такива шефове. Нека посбъркат, другия път ще ни питат.

Райна

Patriot in Fashion

Здрасти Райна,
Най накрая ми отговори, което много ме радва да комуникирам с хора които разбират от работата си. Напълно съм съгласен с теб за специалистите които ги има в този град, но съгласи се и ти че никой нищо неправи за да привлече такива специалисти. И какво излиза.... дай да налеем хиляди левове в "куха" рекламна кампания вместо да дадем висока заплата и да си вземем специалисти....
Именно към това изразявам негативното си мнение.

Бончо

А мислиш ли, че като му "налееш" заплатата ще надскочи себе си?

От толкова "специалисти" защо не може да се заформи една тема за нещо градивно и полезно, а само критики към другите?
На тема технология аз съм лудия, на тема мода, дизайн, маркетинг и реклама няма ли някой луд?

Patriot in Fashion

Има три стимула за работата. Единия се нарича "развитие" другия "възнаграждение" и третия "отношение" , смятам че няма специалист който да се интересува от нещо друго и от самостоятелното даване на един от стимулите.
Що се отнася за "лудите", мисля че в мое лице си срещнал този за "модата и дизайна".....търси другите
;-))))

Бончо

Много хубаво и с последователност си ги подредил тези стимули за работа, но преди да започне да се развива нещо, то първо трябва да се създаде. Виж тука, има една наредба за знанията и уменията които трябва да получи един "Моделиер - технолог на облекло". Мислиш ли, че някои от завършилите и придобили дипломи имат знанията и уменията за които става въпрос? Как да се развива нещо което не е създадено? Как се издават дипломи зад които няма знания?

Имам някакви преки наблюдения и те са, че младите са с езици и добро боравене с компютри и нови технологии, но нямат теоретични знания по спецификата на специалноста, а по-старото поколение имат знания и умения, но не могат да боравят с технологиите, а компютъра и програмите не създават, те помагат да вършим повече работа за по-малко време. С друго не мога да си обясня масово разпространения парадокс, да се правят кройки на хартия които после с дигитайзер да се вкарват в системата, да се ползват складово-счетоводни системи и всичко да е дублирано на куп тефтери.

Когато аз учех по живково време в СПТУ по текстил, първата година 1/3 от предметите бяха специални и ходехме по 1ден в седмицата на производствена практика. Втората година, половината от предметите бяха специални и ходехме 1ден в седмицата на производствена практика, а третата година бяха почти само специални предмети с 2дни практика.

Сега учат само общообразователни предмети, а работодателите да ги обучават по специалните. Да, ама работодатела не е социално дружество и обучава само в процес на работа, а при такова обучение резултата и за двете страни е плачевен.


Go Up