19 април , 2024, 11:20:05

News:

Забавлявайте се с Lady Popular - безплатна онлайн игра за супер момичета
https://beauty.fashion.bg/article/5932/30/Lady-Popular-bezplatna-online-igra-za-momicheta


Покажи публикации

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - apostoloff

76
                       ИДИОТЩИНИ НОН СТОП


Преди време осъдиха мъртвец за неплатен ток! Тогава си помислих, че това е най- голямата идиотщина, която може да съществува. Да, ама не! Кретенизмът продължава! Оказа се, че в Еленския балкан отдавна починали хора продължават да получават сметки за ток...

Сметки получават и отдавна починали софиянци. Така например моят съсед почина без време през 2002 година. И до днес неговите сметки за ток и парно продължават да пристигат! Да се смееш ли, да плачеш ли?

Това е то- да живееш и да умреш в Абсурдистан, страната на неограничените НЕВЪЗМОЖНОСТИ. България беше и си остава тъмна църква с кьорав поп.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ


77
Новини и събития / НОВИЯТ КЛОНДАЙК
27 октомври , 2008, 00:13:43
             НЕВИДИМАТА ЗЛАТНА МИНА НА МРЕЖАТА



Когато някой купи нещо от вас и остане доволен от безупречните ви услуги, той се превръща във ваш клиент. Точно тук е скрита невидимата златна мина. Вашият клиент е склонен да купува отново и отново от вас, защото се е уверил във вашата солидност и почтеност. Този клиент се чувства добре с вас, защото вече не питае съмнения към вашата личност, към вашия бизнес. Той, казано другояче, ви има ДОВЕРИЕ. Това е много, много важно, защото доверието продава стоката, а не толкова цената и качеството!

Не е необходимо да впечатлявате и съблазнявате клиента си с пъстри картинки и бляскава графика. Той е достатъчно впечатлен от вас.
Вашите клиенти са склонни да закупят повторно нещо от вас, затова е много важно да не ги ,,изпускате от очи". В маркетинга има едно златно правило: ,,Парите са в списъка!" Кой списък ли? Списъкът на вашите клиенти. Защото е много по- лесно да продаваш на постоянни клиенти, отколкото да търсиш нови в безбрежния свят на Интернет.

Затова е много важно за всеки Интернет бизнес да притежава списък на постоянните си клиенти с необходимата контактна информация за тях. Така можем да продаваме, продаваме, продаваме... Отново и отново. Точно това е ,,невидимата златна мина", която много, ама страшно много бизнесмени не забелязват. Дали и вие сте между тях?...

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
78
Продавам моя сайт

www.Otslabni.net

Сайтът е от 2004 година в Мрежата и е много, много добре разработен. Той е на ПЪРВА страница в Google.bg при търсене с думите "здраве" и "красота". Той носи доста добри печалби.

Цената на сайта е повече от разумна!
79
           СТРАНАТА НА НЕОГРАНИЧЕНИТЕ НЕВЪЗМОЖНОСТИ.


На 18 октомври 2008 година вестник ,,24 часа" излезе с бомбастичното заглавие: ,,Прокурор пише писмо до умрелия Константин Коцев". Това направо ме закла!

След като нашият съд осъди мъртвец за неплатени сметки, сега ни калесаха и с тази щуротия! Което идва да рече, че ние действително живеем в Абсурдистан- страната на неограничените НЕВЪЗМОЖНОСТИ!

Ще трябва май да променим хвърковатите думи ,,Да чакаш от мъртвец писмо". В наши дни по- актуално звучи това: ,,Да напишеш на мъртвец писмо". А сетне да чакаш отговор... Може би?...

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ   
80
                                   ЛУДИ, ЛУДИ ПАРИ

Веднага след като оттегли офертата си за закупуване на Yahoo, софтуерният гигант обяви интереса си за закупуването на AOL, която е собственост на Time Warner. Microsoft очевидно не се отказва от намерението си да увеличи дяла си в пазара на онлайн рекламата. В момента неговата стойност се изчислява на 40 милиарда долара, като до 2010 г. се очаква да достигне 80 милиарда долара.

След като се отказа от Yahoo, Microsoft е започна преговори за сливане с търсачката на Time Warner AOL. Американският вестник The Wall Street Journal, коментира, че AOL представлява за Microsoft по-евтина алтернатива от Yahoo.
AOL вече проведе преговори за сливане с Yahoo, когато търсачката се опитваше да блокира поглъщането й от страна на Microsoft. Тогава, по мнението на експерти, Time Warner е можела да получи 20 процента от акциите на Yahoo.

Същевременно след оттеглянето на офертата на Microsoft, цената на Yahoo на европейските борси падна значително. Така например листваните акции в Германия вече са със 17% по-евтини. Очаква се спадът да има същите размери и на американските борси.
В момента цената на една акция на борсата във Франкфурт е 23 долара, като преди да стане ясно, че Microsoft вече няма интерес от закупуването на Yahoo бe 28 долара.
След като Microsoft обяви интереса си да закупи Интернет търсачката през февруари месец, цената на акциите на Yahoo скочи с 50%. Според анализаторите сегашния спад на цените може да надмине 20%.

Офертата на Microsoft към Yahoo бе на стойност 44 милиарда долара или 33 долара за акция. Интернет компанията искаше най-малко 53 милиарда или 37 долара за акция.
В официално писмо, публикувано в сайта на  Microsoft, се казва, че въпреки направените усилия и покачването на първоначалната оферта към Yahoo  с близо 5 милиарда долара, Интернет компанията не е приела офертата.

От Microsoft обясняват, че цената, която Yahoo иска за себе си, е неизгодна за компанията и инвеститорите, които държат нейни акции. Софтуерният гигант бе категоричен, че ще търси други варианти за да овладее пазара на Интернет рекламата. Очевидно закупуването на AOL е една възможност за Microsoft, с която ще наруши хегемонията на Google.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
81
                       КРЕТЕНИЗЪМ НОН СТОП


1. - Какво ти е?
    - Шум в ушите. Направо ми се къса сърцето.
(Връзката между шума в ушите и сърдечните заболявания отдавна е доказана. Тя, така да се каже, е научен факт.)

2. - Ние знаем как да живеем. РаботимЕ яко.
(Райски живот, няма що. Да им завиди човек...)

3. - Хей! Земята се върти, ще се срещнем аз и ти.
(Ами ако не се срещнат?... Какво ли ще стане тогава?...)

4. - Globul пуска разговорите на свобода.
(Интересно е обаче да се знае, кой ги е арестувал преди това...)

5. - Вината не е нейна. Вината е в твърдата вода. Ето, пише го във вестника.
(Е, щом го пише във вестника, значи е вярно. Не може да не е вярно!)

6. - Аз вече 60 години похапвам от саламите на ,,Меком". Те се ценят и в чужбина.
(Преди 60 години фирмата ,,Меком" изобщо не съществуваше, а в чужбина не са и чували за нея.)

Записал:

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ


82
Простотия до шия

Мършляците от БНТ забъркаха поредната каша. Калесаха ни с още една идиотщина- ,,Голямото четене". При това безпристрастната статистика сочи, че в наши дни около 3 % от населението чете книги. Представяте си следователно, колко хора са гледали това предаване.

Самото ,,шоу" беше образец за скудоумие и липса на въображение. В познатата ни до болка телевизионна говорилня куп мастити титани на заплетената мисъл изказваха мнения, които бяха на милион светлинни години от действителността. Не мога да не се съглася с Теди Москов, който смята, че в нашите телевизии работят само тъпанари.

Истината обаче е една. Каквото и да кажеш в наши дни, каквото и да напишеш, няма кой да му обърне внимание. Написаното не води до никакви последствия, защото почти никой не го чете. Словото, особено писменото слово, се обезцени тотално.

Прав е проф. Вучков като твърди, че през последните години от народ се превърнахме в племе. След това в дива, разпасана сган. В наши дни сме вече стадо човекоподобни маймуни, които петнят името човек.

Трябва да си много наивен, за да мислиш, че Георги Стоев е застрелян заради неговите книги, а Огнян Стефанов е пребит заради публикациите му.
И най- тъпата мутра разбира, че от кучешки лай времето не се разваля. За писане не бият и не убиват, бият и убиват за нещо друго. Да ви припомня ли старата поговорка?... ,,Каквото и да ти говорят, винаги става дума за пари!"

,,Голямото четене", а? Виж ми окото! Дръж ми шапката!

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ



83
                          От какво печели Google?

За мнозина е мистерия, защо Google e толкова скъпа компания. Причината е проста- защото в наши дни кажи- речи всеки се ползва от нейните услуги. Затова десетки хиляди компании плащат на Google, за да използват модификации на алгоритъма й или разработки, основани на него.

Програмата за реклама на търсачката AdWords е дотолкова развита, че практически е трудно да намериш друга достатъчно качествена система за реклама, при която да заплащаш за  реални посещения, а не за показвания, които изчезват при всяко зареждане на уеб страница.
В последните две години Google пусна на пазара редица услуги и продукти. Последният от тях е мобилен телефон (Google Phone), който  конкурира iPhone. Той прави обороти от милиарди долари за компанията.

Търсачката празнува 10-я си рожден ден като представя проекта Project 10^100. Това е начинание, инициирано от Google, с начален бюджет от $10 милиона. То подкрепя идеи, които целят да подобрят света. Проектът веднага бе заподозрян като поредната кампания на компанията за лов на таланти, но критиците му все пак признават, че в него има и много алтруизъм.

Google започва през 1996 г. като изследователски проект на докторанта в Стандфорд Лари Пейдж. Той работи върху изследване на математическите възможности за изследване на Интернет. Научният ръководител на Пейдж го насърчава да продължи работата си по проекта По- късно самият Пейдж казва, че това е "най-добрият съвет, който съм получавал".
Пейдж се фокусира върху това да анализира как определени уеб страници влияят върху популярността на други, като поставят хипервръзки към тях. Той стига до познатото днес заключение (познато благодарение на Google), че броят и спецификата на хипервръзките към дадена уеб страница предоставят важна информация за нея.
Към проекта на Пейдж озаглавен "BackRub" се присъединява състудентът му Сергей Брин и двамата работят по създаването на модел, при който математически алгоритъм класира уеб страниците по търсенето им в Интернет.

През март 1996 г. Пейдж и Брин започват да претърсват Интернет чрез алгоритъм, който индексира и класифицира уеб страниците по определен начин и създават прототипа на това, което днес познаваме като PageRank. На тази основа е създаден ранния Google. До днес системата на търсачката все още използва като основа този вид алгоритъм, макар и доста променен.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
84
Продавам моя комерсиален сайт www.Otslabni.net. Сайтът е от 2004 г. в Мрежата и е много добре разработен. Той е на първа страница в Google при търсене с ключовите думи "здраве" и "красота".
Затова сайтът носи един много добър годишен доход.

Цената, която ще му искам е повече от разумна. Защото ред стечения на нещастни обстоятелства ме принуждават да продам този изумителен сайт.

Апостол Апостолов
85
СЛЕД ДИАРИЯТА ИДВА РЕД НА ПРЪДНЯТА

Спомняте ли си феноменалната фраза, чутовния слогън ,,В реалността диарията е самотно занимание"?... Това, не ще и дума, е едно от върховните постижения на българския маркетинг.

Напоследък наблюдавам известно отпускане в средите на рекламистите. Те пропускат златни възможности. Визирам рекламата на медикамента ,,Еспумизам". Той, както става ясно от рекламния клип, е предназначен срещу газове. Не ми харесва обаче текстът към този клип.


Какво пречеше на рекламистите да се поучат от така успешната кампания около диарията. Как хубаво би звучало това: ,,Пръднята е неловко преживяване!" Чудничко, нали?
Или: ,,Пръднята е срамотно занимание." Още по- добре!

Цялата работа можеше да се подсили с няколко допълнителни фрази. Като например: ,,За да не се изпърдите там, където не трябва, взимайте овреме ,,Еспумизам"!"
Рекламното послание би могло да придобие дори царствен оттенък: ,,Взимайте ,,Еспузимам" и ще пърдите само тогава, когато му дойде времето!"

Спят нашите рекламисти, спят! Не си отварят очите напоследък. Крайно време е някой да им поиздърпа ушите!

Нещата могат да се видят и в малко по- различна светлина. Може пък нашите рекламисти да са се изчерпали?... Може да са стигнали предела на своите възможности?... Да не забравяме все пак великолепната турска поговорка: ,,Никой не може да пръдне по- високо от гъза си."

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ