Покажи публикации
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Messages - DellAlma
1
Ами най-вероятно това става с Франчайзинг или с договор за търговско представителство. Ако е с договор за ТП, предполагам нямаш шанс, тъй като за БГ такъв вече е сключен, относно франчайзинга трябва да се позаинтересуваш директно като разговаряш с фирмата Бенетон.
2
Много бих се радвала, ако българските дизайнери отворят очи към европейската мода и проследят тенденциите, които се актуализират непрекъснато и ориентират собственото си творчество в насока към съвременно развитие.
Струва ми се, че никой не иска да рискува да направи нещо актуално, с качествени и красиви материали, с актуален, впечатляващ но носим дизайн и взаимствайки вече утвърдени модели и стилове, да създава мода, за която да се говори, да бъде търсена и от там и печеливша.
Разбира се, че вече този път е поет от редица БГ дизайнери, но малко са тези от нас които познават тяхното творчество. Големите БГфирми създаващи мода, все още си произвеждат конфекция.
Конфекцията си има масово приложения на местно ниво - ОК, но за тези БГпотребители, които търсят съвременна визия е изключително трудно да кажат, че се обличат с дрехи българско производство за съжаление. Това е истината в същност.
Има на къде да се развива този бранш, така че БГ Дизайнери, давайте по-смело, Светът ви чака!!!
3
Отварям тази тема, тъй като не успях да намеря подходяща такава, която да предоставя пространство за обсъждане на модата в България...
Бих искала да видя мнения на реално интересуващи се от този бранш хора.
Аз лично се интересувам най-вече от бижутерийния бизнес и развитието му у нас и бих могла да споделя мнението си по въпроса, а именно:
В България бижутерията, като творчество, налагане на тенденции и изграждането на дизайнерски марки е почти сведена до нула. Реално съществуват дизайнери на бижутерия, но тяхното развитие е по-скоро в сферата на хобито и експеримента, от колкото в реалното развитие и налагане на пазара.
Като цяло липсва самочувствие на българския дизайнер в тази област. Дали липсват и идеи, които обаче да не се разсейват особено в арт изразяването, а по-скоро да се стремят да задоволят пазарна ниша не бих могла категорично да потвърдя...Все пак съществува и един голям проблем: Българския потребител все още е твърде консервативен и не може да се откаже от влечението си да придобива благородни метали, които да носи с години или да скрие на дълбоко в семейното съкровище.
Световните тенденции сочат популяризиране на бижутата с покритие от благородни метали, иновативни покрития като GUN METAL например, използването все повече на кристали, минерали и полускъпоценни камъни, разнообразни форми, комбинация от различни цветове и т.н. Стремежа е да се предлагат бижута, на достъпна цена, но с възможността да бъдат комбинирани и подменяни често, в зависимост от облеклото.
Странно е че всеки ден се обличаме различно, но масово не правим това и с аксесоарите, а в същност те изключително много влияят на нашата индивидуалност.