29 ноември , 2024, 02:58:06

News:

Sofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата модаSofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата мода
https://news.fashion.bg/article/11687/17/Sofia-Fashion-Week-2015-novata-destinacia-na-visshata-moda


Покажи публикации

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - viaexpo

1
http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=155&Itemid=237&lang=bg&limitstart=6

Етикетите "Био" и "Еко" - открийте разликите! Хора от бизнеса с еко и биопродукти по темата "Достатъчен ли е сертификатът като гаранция за качеството?"

Отзвукът след изпращането на бюлетините буквално е "бурен". Темата вълнува както специалисти, така и крайни потребители. Дебатите започнаха много преди изложението, като сме сигурни, че от 17 до 20 ноември 2010 в НДК те ще продължат, но ще ги има и много след това.

Ето мнение от профила ни във Facebook: Да, българинът започва да оценява достойнствата на био продуктите /храни, козметика .../, но за съжаление по-голямата част от хората подхождат скептично към надписите БИО и ОРГАНИК...има много фирми, които спекулират с тях, затова трябва да се търсят СЕРТИФИЦИРАНИ ПРОДУКТИ...

Публикуваме въпросите на г-н Сарафов, както и отговорите на част от изложителите. Сега си отделете малко време, за да ги прочетете, а по време на изложението повечко, защото освен разговорите с изложителите ще можете да се убедите в качеството на техните продукти.

От 17 до 20.11.2010 в София, НДК ви чакат вашите бъдещи бизнес партньори. Надеждност, компетентност и качество ще бъдат основата на вашите взаимоотношения и търговски контакти.

http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=155&Itemid=237&lang=bg&limitstart=6

2
http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=155&Itemid=237&lang=bg&limitstart=7

Знаете ли къде се намира село Манолово?

В подножието на средна Стара Планина, в сърцето на Розовата долина, на 30 км от град Казанлък и близо до резерватите "Централен Балкан" и "Джендема".

Не, това не е урок по география. Бихме желали да ви представим чудния аромат на българска роза, който през през май и юни изпълва това малко китно селце. Заслугата за това е на Интермед 1, с техните органични розови насаждения и ситуираната там розоварна. Розовото масло, добивано от цветовете прославя България по целия свят. Сложната му структура от 275 микро елемента определя ненадминатите му качества. Същевременно то е и една от най-търсените стоки, тъй като е основна суровина за производството на висококачествени парфюми и лекарства. Ако някой си купува най-новия 100% органичен парфюм на американска или немска фирма за натурална козметика, то със сигурност ползва български органични розови продукти и плаща скъпо за тях.

Но не всичко при производството в България на органични розови продукти е розово. Ето и мнението на г-н Методи Стефанов, директор Маркетинг и суровини в Интермед 1 ЕООД. Фирмата е водеща в България, в производството на фито екстракти, етерични масла, води, както и на диетични хранителни добавки: http://www.intermed-one.com

1. Как оценявате българския пазар на биологични и екопродукти?

Пазарът на био продукти в България бихме могли да оценим като развиващ се. Потребителите все още не са добре запознати с предимствата на био продуктите и сертификатите, които трябва да притежават.

2. Кои са основните трудности, които срещате в своята работа и какво според Вас трябва да се промени?

Като производител и търговец проблемите, които срещаме са трудното усвояване на субсидиите за био земеделие, забавянето на изплащането им, връзката между търговци и производители също е в процес на разработване и координация. Слабо разработения пазар на био продукти е проблем, както за производителите, така и за търговците, което би могло да се преодолее с по-мащабни информационни мероприятия, които да запознаят потребителите с придимствата на био продуктите, да се разясни процеса на производство, както и че, по-високата цена на тези продукти е оправдана, а качеството им е гарантирано от сертификати.

3. Опишете с няколко думи предимствата на продуктите, които предлагате.

Продуктите ни са 100% натурални, органично сертифицирани от Балкан Биосерт и IMO Swiss. Фирмата ни е сертифицирана и съгласно изискванията на стандарта ISO 9001:2008 от Moody International, което от своя страна гарантира контрола на цялото производство и високото качество на крайния продукт.

4. Какви са очакванията от участието Ви в изложбата Bio&Eco Expo?

Очакваме да намерим нови партньори и да се засилят връзките между търговците и производителите на био продукти. Надяваме се тази изложба да бъде една информацонна кампания и да се привлекат повече потенциални потребители, които да се убедят, че и в България се произвеждат качествени продукти, сертифицирани са съгласно международните стандарти и са с високо качество.

5. Към кого са насочени Вашите продукти?

Нашите продукти са сред основните суровини, които се използват в производството на био козметика. Доставчик сме на водещи производители на козметика от цял свят.

6. Къде в търговската мрежа могат да се намерят Вашите продукти?

Продуктите ни все още не могат да бъдат намерени в търговската мрежа и се надяваме да намерим дистрибутори, с които да установим бъдещо ползотворно сътрудничество.

7. Къде рекламирате продуктите си?

Рекламираме продуктите си като участваме на международни специализирани изложения и други промоционни прояви, където търсим нови партньори и подобряваме отношенията си с вече утвърдени наши клиенти.
3
http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=155&Itemid=237&lang=bg&limitstart=7

Знаете ли къде се намира село Манолово?

В подножието на средна Стара Планина, в сърцето на Розовата долина, на 30 км от град Казанлък и близо до резерватите "Централен Балкан" и "Джендема".


Не, това не е урок по география. Бихме желали да ви представим чудния аромат на българска роза, който през през май и юни изпълва това малко китно селце. Заслугата за това е на Интермед 1, с техните органични розови насаждения и ситуираната там розоварна. Розовото масло, добивано от цветовете прославя България по целия свят. Сложната му структура от 275 микро елемента определя ненадминатите му качества. Същевременно то е и една от най-търсените стоки, тъй като е основна суровина за производството на висококачествени парфюми и лекарства. Ако някой си купува най-новия 100% органичен парфюм на американска или немска фирма за натурална козметика, то със сигурност ползва български органични розови продукти и плаща скъпо за тях.

Но не всичко при производството в България на органични розови продукти е розово. Ето и мнението на г-н Методи Стефанов, директор Маркетинг и суровини в Интермед 1 ЕООД. Фирмата е водеща в България, в производството на фито екстракти, етерични масла, води, както и на диетични хранителни добавки: http://www.intermed-one.com


1. Как оценявате българския пазар на биологични и екопродукти?

Пазарът на био продукти в България бихме могли да оценим като развиващ се. Потребителите все още не са добре запознати с предимствата на био продуктите и сертификатите, които трябва да притежават.

2. Кои са основните трудности, които срещате в своята работа и какво според Вас трябва да се промени?

Като производител и търговец проблемите, които срещаме са трудното усвояване на субсидиите за био земеделие, забавянето на изплащането им, връзката между търговци и производители също е в процес на разработване и координация. Слабо разработения пазар на био продукти е проблем, както за производителите, така и за търговците, което би могло да се преодолее с по-мащабни информационни мероприятия, които да запознаят потребителите с придимствата на био продуктите, да се разясни процеса на производство, както и че, по-високата цена на тези продукти е оправдана, а качеството им е гарантирано от сертификати.

3. Опишете с няколко думи предимствата на продуктите, които предлагате.

Продуктите ни са 100% натурални, органично сертифицирани от Балкан Биосерт и IMO Swiss. Фирмата ни е сертифицирана и съгласно изискванията на стандарта ISO 9001:2008 от Moody International, което от своя страна гарантира контрола на цялото производство и високото качество на крайния продукт.

4. Какви са очакванията от участието Ви в изложбата Bio&Eco Expo?

Очакваме да намерим нови партньори и да се засилят връзките между търговците и производителите на био продукти. Надяваме се тази изложба да бъде една информацонна кампания и да се привлекат повече потенциални потребители, които да се убедят, че и в България се произвеждат качествени продукти, сертифицирани са съгласно международните стандарти и са с високо качество.

5. Към кого са насочени Вашите продукти?

Нашите продукти са сред основните суровини, които се използват в производството на био козметика. Доставчик сме на водещи производители на козметика от цял свят.

6. Къде в търговската мрежа могат да се намерят Вашите продукти?

Продуктите ни все още не могат да бъдат намерени в търговската мрежа и се надяваме да намерим дистрибутори, с които да установим бъдещо ползотворно сътрудничество.

7. Къде рекламирате продуктите си?

Рекламираме продуктите си като участваме на международни специализирани изложения и други промоционни прояви, където търсим нови партньори и подобряваме отношенията си с вече утвърдени наши клиенти.
4
След първия ни бюлетин за органична и натурална козметика http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=155&Itemid=237&lang=bg&limitstart=2, която ще бъде представена на Bio & Eco Expo - Международно специализирано изложение за здравословни храни, напитки, продукти и технологии, искаме да дадем малко повече разяснения около натуралните продукти. Към това ни насочи писмото на г-жа Марина Стойчева. Публикуваме го без никакви корекции: http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=155&Itemid=237&lang=bg&limitstart=1

--------------------------------------------------------------------------------

Здравейте,

Пиша ви по повод бюлетина, който ми изпратихте. Получих и вашата покана за изложението. Какво ме притеснява? Все още по информация на вносителите на суровини в България няма сертифицираща лаборатория за натурални козметични продукти.Такава има в Европа /производителите знаят къде/. Моята информация е, че няма български сертифициран "НАТУРАЛЕН ПРОДУКТ". Каква е практиката досега- разбира се, ние имаме досиета на продуктите и съответния протокол за безопасност, според изискванията на законите на България. Но нашите продукти са с НАТУРАЛНИ АКТИВНИ СЪСТАВКИ. За да напишеш БЪЛГАРСКА НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА трябва да имаш съответния сертификат. Дали това е така? За вносната козметика нямам информация и се надявам нещата да са такива, каквито се представят.Тъй като фирмата ми НАТУРАЛ КОЗМЕТИК е регистрирана още 1997 год., далече преди да са актуални натуралните продукти, самата аз непрекъснато се старая да внеса ясното и да бъда коректна с клиентите си, а не да ги заблуждавам с претенции. Простете, че може би ви притеснявам, но вашата идея за изложение е чудесна и би било добре, да сте максимално точни.
Юлия Тошева от "Тонеш" разяснява:

Няма единно европейско законодателство, въпреки усилията за такова. Работи се усилено по Cosmos, който ще обедини френското ECOCERT- http://www.ecocert.com/?lang=en, немското - BDIH http://www.kontrollierte-naturkosmetik.de/e/bdih.htm, белгийското - BIOFORUM - http://www.bioforum.be/, италианското - ICEA, SOIL ASSOCIATION - http://www.soilassociation.org/ и т.н., сертифициращи натурални продукти организации. Cosmos ще отразява залената философия и динамичното развитие на този дял в козметиката. Ако продукта е сертифициран от някоя тези организации, то той има право да носи знака. От друга страна може да е натурален, без да е сертифициран, просто ще е без знак. Нашите продукти са направени така, че биха могли да се сертифицират и ще го направим, тогава, когато пазарът узрее за такова начинание. Надяваме се чрез гласността, която дава изложбата Bio & Eco Expo на биопродуктите, това да стане в най-скоро време. Иначе 90% от съставките в продуктите ни имат ECOCERT.

--------------------------------------------------------------------------------

Ако и вие имате въпроси, можете да разчитате на нас. С помощта на изложителите и тяхното компетентното мнение веднага ще ви отговорим и съдействаме.

Всички фирми-участници са професионалисти. Заповядайте на изложбата, за да се срещнете с тях! Това са фирми, с които можете да правите съвместен, успешен бизнес.

Не пропускайте! Bio & Eco Expo - 17-20 ноември, София, НДК
5
BIO & ECO Expo: Международно специализирано изложение за здравословни храни, напитки, продукти и технологии



http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=137&Itemid=206&lang=bg

Изложението ще представи широк набор от природни и биологични продукти, устойчиви технологии, услуги, сертифициращи организации, специализирана литература, информация, практически съвети и мн. др.

Целта на изложбата е да подчертае жизненоважната роля на развитието на биологичното производство и да съдейства на компаниите да намерят своята пазарна ниша в този сектор чрез осъществяване на контакти с международни и български партньори.

Бързата скорост на загубата на биологично разнообразие и измененията в климата са сериозен сигнал за предприемане на незабавни мерки. Биологичните храни и земеделие са един печеливш подход към постигане на устойчиво развитие. Секторът е един от най-иновативните и предлага решения за смекчаване на климатичните промени и отговорно използване на природните ресурси: вода, енергия и почвата. От друга страна органичните храни имат с до 57% по-високи нива на хранителна стойност от конвенционалните.

България притежава голям природен ресурс за производство на биопродукти. Земята ни е една от четирите най-чисти в Европа / 70 % от земята се смята за екологично чиста/, и от всички нас зависи да остане такава. В сравнение с останалите страни, където според последни данни на ЕС този пазар е с най-висок темп на растеж поради нарастването на интереса на потребителите, в България търсенето е все още слабо. Все още няма достатъчно магазини, специализирани в предлагането на биопродукти, липсва връзка между производители и търговци. На световните пазари за биологична продукция търсенето е по-голямо от предлагането. По-голямата част от продуктите, произведени в България се изнасят.

BIO & ECO EXPO 2010 ще бъде съпътствано от интересна семинарна програма, включваща актуални теми, презентации, конференции с подходяща тематика.

Организатори: БТПП, Виа Експо

За контакт:
Виа Експо, office@viaexpo.com, (359) 32 945459
6
Eлектронен каталог "Регало"

Предлагаме Ви да се включите в това единственото по рода си електронно издание на фирми, работещи в сферата на подаръците /сувенири, сватбени аксесоари, домашен и интериорен текстил, козметика, бижута, декоративни мебели/.

Възползвайте се от отличната възможност няколко месеци преди Коледните и Новогодишни празници да представите новите си колекции пред 10 000 потенциални Ваши клиенти:

   * всички посетители на изложбата Регало през годините
   * търговци на едно и на дребно
   * корпоративни клиенти
   * търговски секции на чуждестранни посолства в България и български посолства в чужбина
   * асоциации, браншови организации
   * чуждестранни фирми - вносители от Европа и др.

Каталогът ще е в в цветен PDF формат. Той ще се разпространява безплатно по е-мейл и  ще е достъпен за всички  посетители на нашия уеб сайт до края на 2010 г. Силната интернет кампания ще осигури добра реклама на новото издание и ще достигне до голям брой Ваши потенциални и настоящи клиенти.

При проявен интерес, моля попълнете предварителна заявка за участие http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=118&Itemid=148&lang=bg и ще получите информация за различните рекламни възможности, както и цени за участие в каталога.

http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=24&lang=bg
7


BIO & ECO Expo: Международно специализирано изложение за здравословни храни, напитки, продукти и технологии

http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=137&Itemid=206&lang=bg


Изложението ще представи широк набор от природни и биологични продукти, устойчиви технологии, услуги, сертифициращи организации, специализирана литература, информация, практически съвети и мн. др.


Целта на изложбата е да подчертае жизненоважната роля на развитието на биологичното производство и да съдейства на компаниите да намерят своята пазарна ниша в този сектор чрез осъществяване на контакти с международни и български партньори.

Бързата скорост на загубата на биологично разнообразие и измененията в климата са сериозен сигнал за предприемане на незабавни мерки. Биологичните храни и земеделие са един печеливш подход към постигане на устойчиво развитие. Секторът е един от най-иновативните и предлага решения за смекчаване на климатичните промени и отговорно използване на природните ресурси: вода, енергия и почвата. От друга страна органичните храни имат с до 57% по-високи нива на хранителна стойност от конвенционалните.

България притежава голям природен ресурс за производство на биопродукти. Земята ни е една от четирите най-чисти в Европа / 70 % от земята се смята за екологично чиста/, и от всички нас зависи да остане такава. В сравнение с останалите страни, където според последни данни на ЕС този пазар е с най-висок темп на растеж поради нарастването на интереса на потребителите, в България търсенето е все още слабо. Все още няма достатъчно магазини, специализирани в предлагането на биопродукти, липсва връзка между производители и търговци. На световните пазари за биологична продукция търсенето е по-голямо от предлагането. По-голямата част от продуктите, произведени в България се изнасят.

BIO & ECO EXPO 2010 ще бъде съпътствано от интересна семинарна програма, включваща актуални теми, презентации, конференции с подходяща тематика.

Продуктите на седмицата: http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=153&Itemid=235&lang=bg

Организатори: БТПП, Виа Експо

За контакт:
Виа Експо, office@viaexpo.com, www.viaexpo.com, (359) 32 945459
[/img]
8
REGALO - специализирана международна изложба - договаряне на ПОДАРЪЦИ

Есен-зима: 10-12 септември 2009, София, НДК

http://www.viaexpo.com/gifts/bg/gifts.html

Изложението е организирано за първи път през 2007. Провежда се 2 пъти в годината - пролетно и есенно издание.

Най-новите тенденции за 2009 в областта на подаръците, декорациите, интериорния текстил и модните аксесоари ще бъдат в обектива на изложбата.

За първи път в рамките на REGALO включваме и новите секции HOME DÉCOR & TEXTILE; BEAUTY & FASHION ACCESSORIES



Луксозни и бизнес подаръци, тематични и празнични сувенири, опаковки, картички и книги, арт изделия, сватбени аксесоари, подаръци за децата, принадлежности и пособия за спорт, кулинарни подаръци, сервизи и прибори за хранене, промоционални артикули, офис декорация

HOME DÉCOR & TEXTILE: Домашен и интериорен текстил, декоративни мебели, лампи, тапети, цветни композиции, картини и декорации за стени, керамика, свещи, сезонни и парти декорации


BEAUTY & FASHION ACCESSORIES: Бижута, часовници, модни аксесоари, козметични продукти, парфюмерия


Производители, вносители и търговци от страната и чужбина представят различни видове персонални или корпоративни подаръци, бизнес подаръци, сувенири, арт изделия, занаятчийски, битови и етно продукти, подаръци за дома от кристал и стъкло, керамика и порцелан, свещи, артикули за декорация и обзавеждане, картини, икони, бижутерия, козметика, книги, луксозни опаковки и картички, модни аксесоари, детски играчки и др.
Изложението е предназначено за:
-  търговци на едро и дребно, вносители и собственици на магазини за подаръци и цветя, вериги супер- и хипермаркети за хранителни стоки, обзавеждане и мебели, on-line сайтове за подаръци, бутици за бижута, градински центрове, ландшафтни и интериорни дизайнери, производители на мебели, вносители на артикули за дома, търговци на парфюмерия, козметика и домашен текстил, рекламни и PR агенции, организатори на партита, търговци на офис консумативи, мултинационални компании и др.

9
Изложението е организирано за първи път през 2007. Провежда се 2 пъти в годината - през пролетта и есента.

От 12 до 14 март в София, НДК ще се проведе 5-тото издание на международната изложба-договаряне на подаръци REGALO. Най-новите тенденции за пролет - лято 2009 в областта на подаръците, декорациите, интериорния текстил и модните аксесоари ще бъдат в обектива на изложбата.

За първи път в рамките на REGALO включваме и новите секции

REGALO: Луксозни и бизнес подаръци, тематични и празнични сувенири, опаковки, картички и книги, арт изделия, сватбени аксесоари, подаръци за децата, принадлежности и пособия за спорт,кулинарни подаръци, сервизи и прибори за хранене, промоционални артикули, офис декорация


HOME DECOR & TEXTILE: Домашен и интериорен текстил, декоративни мебели, лампи, тапети, цветни композиции, картини и декорации за стени, керамика, свещи, сезонни и парти декорации




BEAUTY & FASHION ACCESSORIES: Бижута, часовници, модни аксесоари, козметични продукти, парфюмерия



Изложители:
Производители, вносители и търговци от страната и чужбина представят различни видове персонални или корпоративни подаръци, бизнес подаръци, сувенири, арт изделия, занаятчийски, битови и етно продукти, подаръци за дома от кристал и стъкло, керамика и порцелан, свещи, артикули за декорация и обзавеждане, картини, икони, бижутерия, козметика, книги, луксозни опаковки и картички, модни аксесоари, детски играчки и др.

Посетители:
Изложението е с бизнес насоченост и е ориентирано към търговци на едро и дребно, вносители и собственици на магазини за подаръци и цветя, вериги супер- и хипермаркети за хранителни стоки, обзавеждане и мебели, on-line сайтове за подаръци, бутици за бижута, градински центрове, ландшафтни и интериорни дизайнери, производители на мебели, вносители на артикули за дома, търговци на парфюмерия, козметика и домашен текстил, рекламни и PR агенции, организатори на партита, търговци на офис консумативи, мултинационални компании и др

Следващото издание, REGALO есен-зима предстои между 10-12 септември 2009, София, НДК
Допълнителна информация:
Виа Експо ЕООД,
тел/факс: 032/ 960 011, 960 012
tanya@viaexpo.com
http://viaexpo.com/gifts/bg/gifts.html
10
REGALO пролет-лято 2009
Специализирана международна изложба - договаряне на ПОДАРЪЦИ
12.03.2009  - 14.03.2009
НДК, Зала 3, ет. 7, София
Организатор: Виа Експо ЕООД

Изложението е организирано за първи път през 2007. Провежда се 2 пъти в годината - през пролетта и есента.

От 12 до 14 март в София, НДК ще се проведе 5-тото издание на международната изложба-договаряне на подаръци REGALO. Най-новите тенденции за пролет - лято 2009 в областта на подаръците, декорациите, интериорния текстил и модните аксесоари ще бъдат в обектива на изложбата.

За първи път в рамките на REGALO включваме и новите секции

REGALO: Луксозни и бизнес подаръци, тематични и празнични сувенири, опаковки, картички и книги, арт изделия, сватбени аксесоари, подаръци за децата, принадлежности и пособия за спорт,кулинарни подаръци, сервизи и прибори за хранене, промоционални артикули, офис декорация

BEAUTY & FASHION ACCESSORIES: Бижута, часовници, модни аксесоари, козметични продукти, парфюмерия

HOME DECOR & TEXTILE: Домашен и интериорен текстил, декоративни мебели, лампи, тапети, цветни композиции, картини и декорации за стени, керамика, свещи, сезонни и парти декорации



Следващото издание, REGALO есен-зима предстои между 10-12 септември 2009, София, НДК
Допълнителна информация:
Виа Експо ЕООД,
тел/факс: 032/ 960 011, 960 012
tanya@viaexpo.com
http://viaexpo.com/gifts/bg/gifts.html