28 март , 2024, 12:17:42

News:

Sofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата модаSofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата мода
https://news.fashion.bg/article/11687/17/Sofia-Fashion-Week-2015-novata-destinacia-na-visshata-moda


Една българска роза

Started by viaexpo, 21 октомври , 2010, 13:55:29

« назад - напред »
Go Down

viaexpo

http://www.viaexpo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=155&Itemid=237&lang=bg&limitstart=7

Знаете ли къде се намира село Манолово?

В подножието на средна Стара Планина, в сърцето на Розовата долина, на 30 км от град Казанлък и близо до резерватите "Централен Балкан" и "Джендема".


Не, това не е урок по география. Бихме желали да ви представим чудния аромат на българска роза, който през през май и юни изпълва това малко китно селце. Заслугата за това е на Интермед 1, с техните органични розови насаждения и ситуираната там розоварна. Розовото масло, добивано от цветовете прославя България по целия свят. Сложната му структура от 275 микро елемента определя ненадминатите му качества. Същевременно то е и една от най-търсените стоки, тъй като е основна суровина за производството на висококачествени парфюми и лекарства. Ако някой си купува най-новия 100% органичен парфюм на американска или немска фирма за натурална козметика, то със сигурност ползва български органични розови продукти и плаща скъпо за тях.

Но не всичко при производството в България на органични розови продукти е розово. Ето и мнението на г-н Методи Стефанов, директор Маркетинг и суровини в Интермед 1 ЕООД. Фирмата е водеща в България, в производството на фито екстракти, етерични масла, води, както и на диетични хранителни добавки: http://www.intermed-one.com


1. Как оценявате българския пазар на биологични и екопродукти?

Пазарът на био продукти в България бихме могли да оценим като развиващ се. Потребителите все още не са добре запознати с предимствата на био продуктите и сертификатите, които трябва да притежават.

2. Кои са основните трудности, които срещате в своята работа и какво според Вас трябва да се промени?

Като производител и търговец проблемите, които срещаме са трудното усвояване на субсидиите за био земеделие, забавянето на изплащането им, връзката между търговци и производители също е в процес на разработване и координация. Слабо разработения пазар на био продукти е проблем, както за производителите, така и за търговците, което би могло да се преодолее с по-мащабни информационни мероприятия, които да запознаят потребителите с придимствата на био продуктите, да се разясни процеса на производство, както и че, по-високата цена на тези продукти е оправдана, а качеството им е гарантирано от сертификати.

3. Опишете с няколко думи предимствата на продуктите, които предлагате.

Продуктите ни са 100% натурални, органично сертифицирани от Балкан Биосерт и IMO Swiss. Фирмата ни е сертифицирана и съгласно изискванията на стандарта ISO 9001:2008 от Moody International, което от своя страна гарантира контрола на цялото производство и високото качество на крайния продукт.

4. Какви са очакванията от участието Ви в изложбата Bio&Eco Expo?

Очакваме да намерим нови партньори и да се засилят връзките между търговците и производителите на био продукти. Надяваме се тази изложба да бъде една информацонна кампания и да се привлекат повече потенциални потребители, които да се убедят, че и в България се произвеждат качествени продукти, сертифицирани са съгласно международните стандарти и са с високо качество.

5. Към кого са насочени Вашите продукти?

Нашите продукти са сред основните суровини, които се използват в производството на био козметика. Доставчик сме на водещи производители на козметика от цял свят.

6. Къде в търговската мрежа могат да се намерят Вашите продукти?

Продуктите ни все още не могат да бъдат намерени в търговската мрежа и се надяваме да намерим дистрибутори, с които да установим бъдещо ползотворно сътрудничество.

7. Къде рекламирате продуктите си?

Рекламираме продуктите си като участваме на международни специализирани изложения и други промоционни прояви, където търсим нови партньори и подобряваме отношенията си с вече утвърдени наши клиенти.

Go Up