22 юли , 2018, 14:49:41

News:

Sofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата модаSofia Fashion Week 2015 - новата дестинация на висшата мода
http://news.fashion.bg/article/11687/17/Sofia-Fashion-Week-2015-novata-destinacia-na-visshata-moda


Покажи публикации

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - krassyo

1
Британска фирма търси български производители на тениски от полиестер

В Службата по търговско-икономически въпроси - Лондон, е постъпило запитване от британска фирма от Манчестър за установяване на контакт с български производители на тениски от полиестер с цел  производство на спортни тениски.

Българските фирми, които проявяват интерес към офертата, трябва да подготвят на английски език следната информация:

-  Кратък профил и производствен капацитет.

-  Време за доставка до Великобритания.

Оригиналната новина : http://export.government.bg/ianmsp/Search-business/2014/04/17/Britan-firm-look-for-t-shirt-2014


-  Лице за контакт във фирмата, което ползва английски език.

Необходимата информация трябва да се изпрати на г-жа Таня Койчева, ръководител на СТИВ - Лондон на e-mail: t.koicheva@bulgarianembassy.org.uk
2
Датско шивашко ателие търси сътрудничество с български шивашки предприятия

В Посолството на РБ в гр. Копенхаген, Кралство Дания е получено запитване от датското шивашко ателие Skraedderi&Renseri PARIS (Paris Tailoring, http://www. Skraedderi-paris.dk/index.html), което иска да установи контакт с български шивашки предприятия.

Българските фирми, които проявяват интерес, могат да се свържат с г-н  Ali Abassi, Paris Tailoring, мобилен телефон: +4553764050, адрес: H.C Ørstedsvej 66, 1879 Frederiksberg, Denmark, е-mail: skraedderi-paris@live.dk.

Оригиналната публикация :
http://export.government.bg/ianmsp/Search-business/2014/05/12/Datska-firma-tarsi-2014-05
3
Как малките и средни предприятия от сектор ,,Производство на текстил и изделия от текстил", да намерят външен пазар за своите продукти?

09 април 2014 г., гр. Русе  хотел "Вега", конферентна зала на хотел "Вега" ул. "Александровска" № 48

Семинарът е насочен към собственици, мениджъри, финансови и търговски директори, продуктови мениджъри, търговски специалисти, бизнес консултанти и други, които познават продуктите на фирмата.
Участниците в семинара ще се запознаят с възможностите за финансиране на бизнеса и нормативната уредба при осъществяване на износ. Също така ще придобият необходимите знания за водене на търговски преговори и умения, свързани с успешния индустриален маркетинг.

Лектори ще бъдат специалисти с дългогодишен опит в областта на обсъжданите тематики, включително представители на Българска банка за развитие и Германско дружество за интернационално сътрудничество.

Семинарът е еднодневен с начало 10.00 ч. и край 17.00 ч., като ще има обедна почивка и две кафе-паузи, на които ще бъде осигурен кетъринг.

На всички присъстващи ще бъдат раздадени комплект материали, свързани с обсъжданите теми, както и поименни сертификати.

ВАЖНО: Поради ограничения брой места и липсата на такса за участие, е необходима предварителна заявка за участие.

http://benchmark.bg/?type=3&service=4&id_subservices=138&id=137&code=2a79ea27c279e471f4d180b08d62b00a
4
Нови правила за онлайн търговията в Евросъюза
Европейският парламент (ЕП) прие нови правила за онлайн търговията в Европейския съюз преди няколко седмици. Новото европейско законодателство ще даде право на потребителите да върнат купен в интернет продукт в рамките на две седмици, след като са го получили. Промените ще задължат онлайн търговците да дават на клиентите подробна и точна информация за крайната цена и контактите за връзка с търговеца. Новото законодателство значително повишава правата на онлайн потребителите, особено по информацията, доставката и анулирането на поръчки. Досегашните правила на ЕС за защита на потребителите бяха от времето преди "цифровата революция" и слабо обхващаха защитата на потребителите при онлайн покупки. Проблемите с недоставяне или забавяне на доставки на поръчани стоки, както и разпокъсаността на правилата за защита на потребителите между държавите от ЕС досега бяха пречка пред трансграничната онлайн търговия. Бизнесът отбелязваше законовите различия между държавите в общността като причина да не предлага своите продукти на общия европейски пазар.До края на юли решението на ЕП трябва да бъде одобрено от министрите на страните от ЕС, след което държавите ще разполагат с две години за приложението на новите текстове.

Вестник "Монитор", 25 Юли 2011
5
Здравейте,
препоръчвам ви играта Lady Popular:)

Lady Popular е безплатна онлайн игра за момичета, в която имате пълен контрол над вашето лейди - с какво да се храни, как да се облича и гримира, с каква прическа да бъде, каква да бъде нейната професия. Вашето лейди може да танцува, да се забавлява, да си хване гадже или да го зареже. Можете да и купите домашен любимец и да обзаведете нейния изискан апартамент. Но ... всичко това не става изведнъж. Нужни са усилия и постоянство. Всичко в играта обаче е измислено така, че всеки ден се случва нещо интересно и са нужни само 20-30 минути на ден, за да станете талантлива и преуспяла дама онлайн. Можете да играете Lady Popular напълно безплатно, а ако желаете можете да си купувате диаманти, за да напредвате по-бързо в играта. Подиумът е мястото, където се показват Лейдитата спечелили седмичната класация по популярност. Ще се почувствате прекрасно, ако стъпите на почетната стълбичка и получите уникална корона. В играта има и други стимули - постижения, които се дават при изпълнение на определени условия - например Отдаден играч, Член на менса, Експериментатор във фрризьорския салон, Експериментатор в грима, Лейди с кариера, Собственичка на имение, Интериорен дизайнер, Непобедима в игрите, Спортен професионалист и др.

Fashion.bg е партньор на Lady Popular и можете да играете на адрес ladypopular.fashion.bg.
6
Лайфстайл марката Tommy Hilfiger - една от най-големите дизайнерски марки в света, е сключила подписа петгодишен договор за управление на услуги с British Telecommunications Group (BT). Според договора BT Group ще предостави решение за видеоконферентна връзка, включващо  "виртуални пробни". Виртуалните пробни са разработени съвместно с TANDBERG - част от групата Cisco Telepresence Technology Group.
Виртуалните пробни позволяват незабавна комуникация "лице в лице" и сътрудничество между дизайнерите на Tommy Hilfiger, клиентите и производствените обекти.
7
Здравейте,
едно интересно събитие ще се организира в Русе през април. Целта е то да бъде място за среща между фирми от Западна Европа и Балканите (България и Румъния). Какво е вашето мнение, бихте ли участвали в него ? Има ли нужда в момента от такива събития ?

Организаторите изтъкват факта, че периодът 2002-2006 са години на интензивно развитие на шивашката промишленост в България и на Балканите, свързано с инвестиции в съвременно оборудване. Заетите в индустрията в България са 170 000 души, а в Румъния - 280 000 души. През 2007 г. с присъединяването на България и Румъния към Европейски съюз бяха премахнати митническите режими. През 2010 г. съвременната бизнес ситуация изисква изработване на къси серии, високо качество, конкурентни цени, бързи доставки. В момента вече много световни марки базираха производството на своите колекции на Балканите.

Конгресът RICHMART INNOVATION ще се проведе в Русе, 22-24 април 2010. Целта е той да бъде място за бизнес среща на Западна Европа с конфекционната и модна индустрия на Балканите и платформа за дизайнери - хората, без които създаването на мода е невъзможно.

Вижте пълната информация http://richmart.fashion.bg/article/3868/47/Richmart-innovation-congress
8
Модна къща Агресия тръгва на лов за нови лица

Кастингът стартира в София, следва Поморие, Русе и  Пловдив

   Най-голямата и реномираната  българска марка за мъжка мода ,,Агресия" за  стартира  кампания за избор на лице за предстоящата  нова  модна линия  на фирмата.

     В условия на криза екипът на ,,Агресия Груп" има амбицията да направи известни обикновени младежи и мъже, които да станат лица на  родния гигант. Освен, че могат да станат секссимволи, те ще бъдат обличани ежемесечно от най-добрите в този бранш.

Те ще бъдат избрани на специални кастинги от компетентно жури в по-големите градове на България:

София - 20 март, 17:00 ч. - в Шоурум на Агресия Груп - бул."Рожен" 22а

Поморие - 27 март, 17:00 ч. - Гранд Хотел Поморие - Атриум

Русе - 10 април, 17:00 ч. - бутик "Агресия" - ул. "Константин Иречек" 2

Пловдив- 17 април, 17:00 ч. -  най-новият бутик на Агресия на ул."Отец Паисий" 33

              След този предварителен подбор, екипът на ,,Агресия" ще проведе голям, моден, шоуспектакъл-финал през април, на който ще бъдат избрани най-красивите и сексапилни мъже в страната. Те ще имат уникалната възможност да станат модели, да работят в сферата на модата и шоубизнеса и най-вече:  да са лица на нова младежка марка,  да участват в откриването на предстоящите бутици на Марката,  във всички дейности, свързани с мъжката мода,  ще имат шанса да станат известни и да се обучат от специалисти на дефиле, на позиране във фотосесии, на обучение по протокол и адекватно поведение в светската среда. Кандидат-моделите могат да се регистрират за кастинга в сайта bg-face.com.
10
Хуманоиден робот е направил своето дългоочаквано дефиле на подиума на модно шоу, е предала IDG News Service. Многомилионната машина се е разходила по пътечката с доста схваната походка, така че манекенките нямат и поне още няколко години няма да имат основание да се притесняват, че ще бъдат заменени от технологиите.
Моделът HRP-4C се е появил в началото на модното ревю, започвайки с лек поклон, поднесъл кратко въведение, а след това направил пауза и си тръгнал. Появата му обаче бе дългоочаквана и интригуваща за мнозина. Още миналата седмица японският Национален институт за научни изследвания и технологии обяви, че роботът ще се появи на модното шоу. Затова мнозина очакваха, че той ще крачи по подиума и ще показва най-новите модни одежди.
Вместо това обаче HRP-4C се появи без дрехи - само със сивите си пластмасови доспехи, посочва IDG News Service.
Моделът HRP-4C е разработен така, че да прилича по размер и форма на средностатистическата японка. Той тежи 43 килограма (заедно с батерията си), висок е 158 см. Въпреки че не яде и няма причини да се тревожи, че може да надебелее, надали скоро ще му се удаде да замести дългокраките манекенки на подиума.

Който се интересува може да види видеота youtube. Лицето на робота изглежда много добре!
Според мен ако се разреши проблема със енергията  (собствен дълготраен енергоизточник),  такива роботи след 5 години ще бъдат масови и неотличими (на пръв поглед) от човек.

Поздрави
11
Получих писмо за предстящо модно събите в което се казва :

"имаме удоволствието да Ви уведомим, че ************ е
единственото законно модно събитие в България за представяне на мода и
моден дизайн."

От изречението по горе се запитах - а другите модни събития незаконни ли са ?
Ще дойде ли някой да ме арестува/санкционира ако представя мода или моден дизайн извън това събитие ?
Какво мислите по въпроса ?

--------------------------------
Със звездчките * съм спестил името на събитието
12
Обновен е дизайнът на портала за Българска мода http:// www.fashion.bg
За коментари и забележки използвайте е-мейл адресите за контакти.
13
Здравейте
Направено бе обновяване на софтуера с който работят форумите за Българска Мода.
Моля всеки който забележи проблеми да ми пише.
Благодаря Ви предварително.

_______________________
Администратор на форума
15
Здравейте
Бих искал да Ви обърна внимание на едно писмо от чуждестранен журналист :
http://forum.fashion.bg/index.php/topic,51998.0.html
Някой чувал ли е за този/тези дизайнери ?
16
Във Фашън.бг пристигна този е-мейл
Може ли да помогнем на човека ?
------------------
I'm trying to track down the name of a Bulgarian fashion designer, I
believe it is a pair of designers (as in Dolce & Gabbana, but Ivo
&...Marko, Nikola??). I was recently in Sofia, staying at the Sheraton, and
walked by their shop in the center.  It was exclusively men's fashion, I
believe they designed everything (suits to casual wear), but unfortunately
the shop was closed when I was there and I forgot to write down the name or
address! thanks much, hoping to write an article about their work for a
magazine.
------------------
17
БАПИОТ организира семинар на тема:
Моделиране и  изработване на производствена кройка.
Размножаване и таблици за размножение -  дамски сака.
Семинарът ще се проведе  в понеделник и вторник, 9 и 10 юни 2008г. в Интерпред, ет.3, гр. София.
Записване до 5-ти юни. За справки  а.simeonova@bgtextiles.org
19
От 14-ти до 16-ти март в Истанбул, Турция ще се проведе
23-тия Международен панаир за текстил и аксесоари.
20
На 18 и 19 февруари 2008 от 10.00 ч. в СЦ Интерпред - София, ет. 3.
ще се проведе семинар по :
МОДЕЛИРАНЕ И ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНА КРОЙКА - Дамски Панталони

За контакти : Анастасия Симеонова
Bulgarian Association of Apparel and Текстиле Продуцерс and Exporters (БААТПЕ)
София 1057, бул. Драган Цанков 36, WTC Interpred, fl 3, office 304
тел: +35929693161; +35929693166; фах: +35929693181
е-мал: association@bgtextiles.org